Tacoskväll!

Janne är ute på stan och dricker öl med vänner. Malin kom hit vid 18 och åt tacos med mig och drack te och åt sommrig efterätt. Alltid lika trevligt med Malins besök=). Mathilda sover och jag sitter nu själv här framför datorn och surfar. Inget kul på tv. Imorgon ska vi träffa familjen Svetec. Tanken är en tur till Sumpafallen eller danska fallen för picknick, men vi får se hur vädret är. Annars åker vi och fikar någonstans. Malin rekomenderade Göstas i steninge, aldrig varit där. Kul med nytt isåfall! Men hoppas vi kommer till fallen, hade varit mysigt.
 
Mathilda fick ett sött vykort i förra veckan från sina blivande dagisfröknar. Var lite gulligt tyker jag! Blir nog bra där.
     
Nya bordet och mattan på plats! (för nyfikna själar.) Vi fick mycket mer plats nu och lägenheten känns luftigare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad fint med nya bordet :) fotoalbumet gjorde jag på önskefoto.se :)

2012-07-12 @ 11:21:14
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0