Utmattad

Då var tre jobbenätter avklarade. Känner mig inte på topp idag dock men ska nog rätta till sig efter lite ledighet. Känner dock just nu att jag ångrar att jag sa ja till att jobba hela sommaren. Har aldrig haft semester och fattar inte hur jag egentligen orkat jobba år ut och år in i så många år...
 
Skulle ju egentligen åkt till Norge idag men då Mathilda åkte på en ordentlig förkylning i tisdags med feber blir det inget. Stackars! Så vi bestämde att det var bäst att stanna hemma. Hon hade varit rätt ledsen i natt sa janne. Inte lätt inte. =( Synd bara att det skulle komma just nu!
Fick paket på posten i veckan av min fina vän Linda. Jättegoda hallonrolls på hallon, dadlar, och fröer. Och fina örhängen. Blev så glad=).
 
Nä nu ska jag duscha och hoppas jag kvicknar till sen ska vi till Maxi och handla lite. Wie.
 
KRAM till er

Kommentarer
Postat av: Hanna

krya på er! synd att ni inte kunde komma men så är det några gånger:-( hälsa lilla familjen<3

2012-07-05 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0