4 år tillsammans!

Med den bästa!<3 Idag flaggas det även för oss. Tänk så mycket vi har hunnit med under dessa år. Vi träffades på Frennarps äldreboende, tog ett par månader innan jag insåg att det faktiskt kunde vara något mellan oss. Å tur var väl det att jag hann slänga iväg det där svaret på smset ang en minigolfrunda annars hade herr Erving flyttat till sthlm och då hade jag inte mött mannen i mitt liv. Vi har gjort mycket roligt under dessa år, små utflykter, hyrt stugor och bott på hotell och såklart förlovat oss. Sommaren 2010 kommer vi nog aldrig glömma när vi med vår lilla fiesta körde till Karlskrona. Jag med kraftigt graviditetsillamående och janne som hade inflammation i axlar och rygg. Ändå masade vi oss dit för vi hade ju bokat stuga. Tänkte att det kanske skulle bli bättre med miljöombyte. Men icke. Vilken resa. Men helt klart minnesvärd=). Det största är ju såklart när vi fick våran lilla tjej. Vilken känsla att vara förälder. Även om jag känner mig som mamma så känner jag mig ändå fortfarande som 23 åriga Emma. Som jag var då vi träffades. Tror inte jag ändrats sen vi fick barn. Inte janne heller. Tur det. Att man kan vara både sig själv men ändå förälder till bästa ungen. De andra åren har vi firat på österlen när vi haft årsdag. Men idag har vi bestämt oss för att göra hemmagjord pizza till middag och mysa hemma. Efterätten fixade jag igår; schweizernötskaka med grädde och jordgubbar. Om vädret blir fint ikväll ska vi ta med efterätten ner till grötvik och fika på den där! Just nu är det härligt väder iallafall. Janne vaknade precis, han jobbade natten som var. Tvättar för fullt gör jag och Mathilda men sen, sen ska det firas, både nationaldag och årsdag!

Trevlig 6:e juni på er! KRAM

   




Kommentarer
Postat av: JOnna

Glad för att Janne mötte dig <3 Hoppas ni hafte en fin dag!! Kram

2012-06-06 @ 20:47:21
Postat av: Farmor

Vi är så glada över att ha dig Emma som svärdotter och glada över att fick uppleva att få bli farföräldrar till lilla hjärtat Mathilda! Grattis till dom 4 åren!

2012-06-06 @ 23:15:18
Postat av: sv;

Tack för snälla kommentarer Jonna&Pirjo! Glad att jag kom till er familj=)

2012-06-07 @ 22:50:48
Postat av: Hanna

Grattis til er<3 glad att ni är min familj!!

2012-06-08 @ 10:52:47
Postat av: Hanna

Grattis til er<3 glad att ni är min familj!!

2012-06-08 @ 10:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0