Busstur till stan

Idag tog jag och Mathilda bussen in till stan. Skulle lämna tillbaka en väska jag ångrat att jag köpte och sen var vi inne på Tinzimara och köpte present! Finns så mycket fint där. Kollade runt i lite affärer och hittade en söt klänning på indiska som jag kanske köper när nästa lön anlänt;). Träffade på Kristina på stan som föreslog en spontan lunch. Varsin sallad på Sandys blev det. Å så kul att ses! Inte länge tills nästa gång, då det blir "vinkväll" tillsammans med Natalie.



Mathilda älskade att åka buss, speciellt när vi kom förbi äventyrslandet, då pekade hon och tjoade åt den stora dinosaurien. Samma när jag körde janne till jobbet ikväll, hon blir så glad när hon ser den. Så vi sa det att det är nästan ett måste att gå in dit med henne i sommar. Äter man på wild west är inträdet gratis.

Imorgon går janne av sitt sista nattpass, sen är han semesterledig/pappaledig tills Mathilda börjar dagis. Jag går på ett av två nattpass imorgon kväll. Skönt att det fixade sig med lite jobb. Nästa söndag börjar mitt sommarschema så då blir allt bättre med planeringen. Vi har fortfarande inte varit på dagsspat på Tylösand. Fick ju presentkort av janne när jag blev 25(!) som vi tänkt använda i vår men har liksom inte blivit av då det är svårt att veta på förhand hur jag jobbar. Blir ofta inringd samma dag. Kanske vi tar oss dit i sommar. Mycket som ska göras, speciellt i juli.

Nä kanske dags att börja tänka på refrängen!? Hoppas alla haft en bra dag! Var ju soligt och fint i em/kväll innan regnet kom.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ser fram emot att ses snart. Det var allt för länge sedan sist! Krama

2012-06-17 @ 10:42:00
URL: http://hagerholt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ni får passa på att hitta på nåt oxå bara ni två när vi ses i sommar:-) vi passar gärna gullet!

2012-06-19 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0