Glada skratt i skåne

Ikväll kom vi hem igen efter två roliga, galna, härliga dagar i Kristianstad tillsammans med Jessica&Henrik. Ett år sen sist vi sågs så var verkligen på tiden! God mat, dryck, sällskapsspel, massa skratt och flams, promenad och äventyrsgolf förgyllde våra dagar. Så kul vi har haft! Får inte dröja ett år tills nästa gång. =) Mathilda gillade sällskapet hon med! Å ja, jag vet Jessica att du är stolt över att du vann golfen, men måste ju då kontra med att jag&Henrik ju faktiskt vann över dig och janne alla tre omgångar på spelen igår! Hihi.

        

<3

När vi kom hem köpte vi med oss mat från en italiensk restaurang vid nyhem. Super fräsch sallad hade dom, med pasta om man ville. Tog räksallad och man fick mycket sallad  och grönsaker och olika sorter inte bara tråkig grönsallad som det oftast bara är på andra pizzerior. Janne tog kebabtallrik, what else!? Och han undrar varför hans mage är påväg tillbaka;)

Nä nu ska jag ta mig ut på en liten promenad, janne fixar lillan för natten, sen blir det nog sängen. Rejält trött idag! Trist väder med, inte blir man piggare för det. Då hoppas jag på lite jobb i veckan med då!!

/Emser

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha! ja ni ägde ju i spelen så jag få ju va glad åt min lilla vinst ;) hihi!



Vi ses SNART igen! INTE om ett år! Från Lund sen blir det ju närmare oxå :D



KRAM!

2012-06-10 @ 21:34:11
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Anonym

lät som en härlig helg!!!Alltid roligt att möta vänner man inte sett på en stund!!

2012-06-12 @ 21:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0