Mammas busunge



Idag gick jag upp vid 14 efter en ordentlig jobbenatt på 52.an. Janne ska jobba inatt så då gick han och la sig för att vila. Går om varandra! Snart ska jag väcka honom och då ska jag ut på en joggingtur. Vädret är inte jätte stabilt så får se om det blir löpbandet på gymmet eller om jag ger mig ut här ändå.


Gjorde goda kikärtsbiffar idag. Inte gillat andra jag gjort men de här var goda! Från hemmetsjournal faktiskt. Till hade jag quinoa, vilket var evigheter sen jag åt sist. Men det är gott. Speciellt i en sallad, som räksalladen igår som jag gjorde till lunch när Jenny&Simon var här.


Vår lilla bokmal=)

Imorgon jobbar jag kväll, då kommer J&J hit och passar lillan i några timmar när janne åkt till jobbet tills jag kommer hem! Så tacksamt!!

Nä nu får jag nog ta och sysselsätta lillfisen igen. Annars river hon lägenheten;).

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0