Trevligt sällskap och rosé

Ikväll har jag träffat Kristina&Natalie. Vi träffades vid 18 tiden på lilla torg. Efter en del övervägande och kikande på olika menyer föll lotten på "Morfars". God mat, några glas rosé och trevligt sällskap! Var hemma några timmar senare då vi alla hade planer inför morgondagen men det räckte gott och väl. Vädret kunde dock varit bättre;)
 
Nu ska jag duscha sen lägga mig. Jesper anländer imorgon kl 10 för "brunch frukost"!
 
Tjingeling! Trevlig helg!
 
P.s Har ju glömt att skriva om syster yster som på midsommar drabbades av påssjukan!?? Att det finns än haha. Hon åker alltid på massa skumt så är väl egentligen inte förvånad! Dock är hon bättre nu som tur är. D.s

Kommentarer
Postat av: sissy fissy

Hihi jo du har varit med om allt mitt konstiga... Sjukan i Halmstad spydde å sår i huvudet...läkaren som drog min näsa till en gris näsa =) och Grekland...haha...å mina luftvägs sjukor!! Påsa sjukan börjar ge med sig =P pöss på di säs!!

2012-06-30 @ 10:06:49
URL: http://laiiner.blogg.se
Postat av: Sv;

Jo, har ju varit med om en del om man så säger haha. Håll dig frisk nu! Längtar tills vi ses!! Hälsa André. Puss

2012-06-30 @ 11:42:03
Postat av: Natalie

Tack för en toppen kväll. Hoppas vi ses snart igen. Krama

2012-07-06 @ 09:45:15
URL: http://hagerholt.blogg.se
Postat av: sv;

Tack själv=)

2012-07-08 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0