27 + 0

Det är jag idag. Imorgon + 1;)

Dagen har spenderats på jobbet, kära 53:an. Så glad man kan bli av snälla ord och när man får beröm för sitt arbete. När jag slutade gick jag en tur på galgberget sen mötte jag upp Janne & lillan i stan. Fick present på posten av madde igår som jag öppnade. Ett presentkort på Gina Tricot! Sötnöt! Så klart det skulle shoppas. Blev två tröjor och ett par mysbyxor. Madde sa sist vi pratade att jag inte bara ska köpa till Mathilda utan till mig själv med. =) Fick mottaga en gigantisk paket av Janne på stan som visade sig vara ett jätte fint kakfat från Tinzimara. Har varit på jakt efter ett fint men inte hittat något som fallit mig i smaken. Antingen för litet, fel form, färg osv. Han är rolig janne för han prickar alltid mitt i prick när han köper presenter till mig utan att jag önskar mig något! Och just ett vitt fat som jag vill ha.. det är min man det!<3 Fick även en liten present av Mathilda, en söt sten med ett ljus i. Sen fick jag tulpaner och ett fint kort. Fick även kort, trisslott och pengar av fadern min. Kort på posten kom även ifrån lillsis. Ikväll har vi njutit av tacos, öl och vin. Till efterätt bakade jag en nötkaka med chokladgrädde. (Maddes mammas recept.) Så nu sitter man här och nästan rullar fram!!! Blir sängen snart. Jobb väntar imorgon och på söndag på 52:an. Kvällspass dock så ska träna innan jobbet imorgon tänkte jag. Har haft en bra dag idag! Vädret kunde dock varit bättre.

       



Trevlig helg på er gott folk! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Snäll han är ändå, min bror! Verkar som du hade en fin dag igår! Och duktig på att träna! :-O

2012-03-10 @ 07:29:03
Postat av: Jessica

Låter toppen ju :):)



HIhi!



2012-03-11 @ 14:12:28
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Natalie

Grattis i efterskott vännen :)

2012-03-11 @ 21:38:36
URL: http://hagerholt.blogg.se/
Postat av: Sv;

Ja Jonna, han är snäll din bror=)

2012-03-13 @ 23:23:23
Postat av: Sv;

Tack Tack Natalie=D

2012-03-13 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0