Internationella kvinnodagen!

Grattis till alla kvinns där ute!

Torsdag idag. Verkar inte bli något jobb som det ser ut nu för mig. Så vi ska ta oss till öppna förskolan i em och kolla läget. Blir nog en promenad också därefter i snön som åter kommit tillbaka. Imorgon ska jag jobba dag tur på 53:an sen på kvällen ska vi äta tacos och tårta. Är ju någons födelsedag då;). Inte klokt vad tiden går. Ev kanske jag har jobb i helgen på 52;an, de skulle höra av sig. Hoppas på det för har bara fått 7 pass under mars ännu. Måste ha några till. Brukar ju lösa sig men man blir alltid lite stressad när det verkar glest med tider. Längtar efter vik!!!


Tipsar om en god och nyttig müsli. Var länge sen jag köpte Paulúns faktiskt och de är goda.


Grattis till kusin Thilde som blev 4år igår! Hurra!

I tisdags jobbade jag dag, sen tränade jag efteråt. Igår var jag ledig, då var vi ute på promenad i det fina vädret, vilade några timmar på em (vi är en riktig sovarfamilj. Tur att vår bebis anammat detta;)). Blev visst en 3 h "power nap". Var inte riktigt meningen att vi skulle vila såååå länge men ja det blev så. Skönt var det:). När vi kvicknat till och ätit lite körde vi och storhandlade. Hyrde film med "Huvudjägarna" som sågs på kvällen. Den var bra. Får 4/5 av oss.

Nu ska här ätas lite lunch sen ska vi försöka få lillan att sova lite innan vi ska bege oss.

Ha en bra dag alla! KRAM




Kommentarer
Postat av: Jonna

Så Söt Mathilda var på bilden :-) Ha en jättefin dag idag, fredag! Kram

2012-03-09 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0