15 Maj

Igår em när jag klivit upp kom Malin&Anna på besök för att fira att Mathilda blivit 1år. Bakade morotskaka dagen innan som blev väldigt god men dock lite smulig varav de mindre fina uppskurna bitarna på bilderna;). Fina presenter fick hon, ett pussel och en klänning. Pusslet var en hit!

   

Senare på kvällen åkte vi och handlade, nödvändigt ont. Sen kollade vi på Hamilton - i nationens intresse, innan sängen kallade. Den var bra! Ikväll går jag på jobb igen, två nätter sen kväll på fredag. På lördag väntar 25års fest för Natalie&Caroline.=) Vad söndagen har att erbjuda får vi se. Tänkte ta mig ut på en joggingtur lite senare idag efter jag vilat, hoppas inte det kommer regn!

Nä om man skulle ta och börja lite med disken. Tjingeling!

GRATTIS till kusin Noah som blir 5 år idag! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0