Härmapan!

Mathilda är så rolig, här ska bytas blöja och pysslas med oranga kon, lagas mat i kastruller, föna håret med mammas hårfön, kamma sig med mammas borste mm.mm.mm.mm. Många goda skratt och kul att se såklart så fort det går när de små utvecklas. Tur att en lite Brio spis är på intågande så hon kan få kocka lite ifred. Får ju köpa kastruller med till henne såklart.
 
 
 
 
Jobbet i helgen har gått bra. Ledig imorgon, sen jobb 4 dagar på raken. Hade bestämt träff med Nina imorgon men eftersom Mathilda dragit på sig en förkylning till och snorar rätt rejält bestämde jag att vi får hålla oss hemmavid tyvärr. Hoppas vi får in en träff snart!
 
Annars har jag nog inte så mycket att skriva om sen sist. Tänkte bara passa på att höra av mig här när tillfälle ges. Ibland blir det inte så ofta. Är ledig helgen som kommer, då står lussebullsbak och mörk chokladfudgebak på agendan och första glöggen ska intagas på söndag när janne går av. Ser jag redan framemot. =) Givetvis ska adventsstaken och stjärnan upp också.
 
Hej svej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0