Wiiiho!

Idag fick jag fast jobb på intensiven, check. Och vi fick 3 rummaren som vi ville ha, check. En mycket bra dag. En av de bättre faktiskt=) Ska jobba 85% fortfarande fram tills nästa schema period som är i februari sen går jag över till 100% rotation. Vilket innebär både dag, kväll och natt tjänst. Med en heltid på 34 timmar i veckan. Så det är bara 2 timmar mer i veckan än jag har nu på 85% på dag/kväll tjänst. Ska testa det, skulle det blir för mycket har jag rätt att gå ner några procent. Men lönemässigt behöver vi att jag jobbar heltid egentligen. Nu när vi ska flytta i Januari och så. Ska bli så kul att få inreda Mathildas alldeles egna rum=) Vi ska få välja helt nya tapeter i alla rum. Golvet i kök och hall var nyrenoverat och skåpluckorna i köket nya. Kaklet med.
 
Idag efter jobbet blev det ett spinningspass. Var faktiskt riktigt jobbigt idag, benen var så tunga men jag kämpade mig igenom passet och blev helt slut och svettig så fick nog ut rätt bra av det hela ändå.
 
Nu ska jag kolla på Revenge! Janne badar lillan. Nu är vi lediga fre-sön tillsammans. Egentligen skulle vi till sthlm idag till söndag och besöka vänner. Men pga bilen får det besöket bokas om tills efter jul/nyår. Ska kolla upp felet på bilen i helgen, kanske lämna den till verkstad så det får åtgärdas snart. Behöver bilen! Tråkiga pengar bara...
 
Imorgon kväll ska vi till Jenny, Joan och Simon. Ska bli trevligt, ett tag sen vi sågs alla. Jenny var här med Simon och umgicks med mig och M i måndags. Vi åt soppa, pannkakor och gick en långpromenad.
 
Trevlig helg på er alla därute! KRAM

Kommentarer
Postat av: Mummu

Jag/vi är så glada för eran skull; kul att lillgumman får ett alldeles eget rum och att ni får en större lgh! Blir kul o hälsa på er sen ni fått allt i ordning i den nya lgh! Kul oxå att du fick ett fast jobb, grattis till det!

Kram på er alla 3!

2012-11-16 @ 01:01:12
Postat av: Farmor

Blev fel det där med "mummu", skulle stått "farmor" så klart

2012-11-16 @ 01:03:15
Postat av: Sv;

Tack! Ja ska bli kul att få en större lägenhet och få inreda Mathildas egna rum=) Ni är välkomna på besök när den är iordning. Ja jobbet känns underbart, skönt att veta att man har en fast inkomst. Hoppas ni mår bra. Kram

2012-11-16 @ 15:09:28
Postat av: Jonna

Grattis Emma!

2012-11-16 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0