Laga bil

Idag lämnade vi in bilen på lagning hos vår kära mekaniker på öster. Bilen har låtit lite sen i sommras men först nu blev det mycket mer så då valde vi att kolla upp det. Visade sig vara höger hjullager så det byttes.Tydligen behöver katalysatorn med bytas inom det närmsta. Tråkiga pengar men så är det ju med bil. You never know. Vi lämnade den vid 12 och sen tog jag bussen dit och hämtade den vid 16, sen körde jag inom Maxi högskolan och handlade lite sen till Actic för ett styrke+konditionspass med kära Malin. Imorgon ska jag jobba 14-22, på torsdag är det utbildning ute vid Tylösand 8-16.15 sen blir det ett spinningspass kl 17.30. På fredag kör jag och lillan till Jönköping för att umgås med Elin och hennes föräldrar. (mest hennes mamma då pappan jobbar.) Janne jobbar tors-sön natt. Så ser vår vecka ut!
 
 
 
 
 
Hejdå!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Trevlig helg till er!!!

2012-10-18 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0