En motionsdag!

Jag och lillan började dagen med frukost kl 10, sen en promenad ner till Flygstaden och Maxi. 6km tur o retur. På em/kvällen sen vid 17 cyklade jag till gymmet för ett styrketräningspass med Malin. Blev inte spinning som planerat då jag fortfarande är lite slemmig i halsen emellanåt så får börja lite lugnt. Cyklade sen även hem och det blev 12km sammanlagt. Så ja idag har jag varit duktig.Nu jobbar janne tills söndag. Jag har kvällen imorgon, så när jag lämnat Mathilda på dagis vid 11 ska jag ut på en powerwalk innan lunch och jobb. Sen passar Malin lillisen imorgon kväll så ska dit och hämta henne när jag slutat kl 22. Tacksamt för de snälla vännerna man har som ställer upp när det kör ihop sig för oss.
 
Två nya ljusstakar och två nya kuddar till sovrummet har flyttat in. (Janne tycker kuddarna är tantkuddar och vill inte ha dom. Tur det är jag som bestämmer då;)). Ett nytt överkasst blir nästa projekt.
 

 
Jisses vad det regnar och blåser ute.... usch. Hösten är väl här nu då....:/ Men den kan vara mysig den med, men fina dagar då tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0