Länge sedan sist

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Det har inte riktigt funkat med bloggen de senaste gångerna jag försökt skriva så nu gör vi ett nytt försök. (Dock funkar inte alla bilder jag ville ha att ladda upp så får bli ett litet urval av de som går.) Det som hänt sen sist, vi har bakat, lekt på lekplatser, jag och Mathilda var på badhuset i Laholm tillsammans med Malin R och Emilia, vi har varit på julmarknad på Liseberg och trängts med massvis med folk, tomten kom med paket i "julestrumpan" första advent, vi har julpyntat, idag var jag och lillan nere i Malmö och fixade håret hos frisörproffset Molly. Lilla Ebba var också med på salongen till Mathildas glädje. Hon är förtjust i bebisar :) Och nöjd var hon när hon äntligen fick rosa färg i luggen. T.o.m lite glitter fick hon.;)
 
Till helgen kommer maddis på besök igen =). Magnus skulle på fotbollsweekend här uppe så då kommer hon hit. Kul!
 
Nu ska jag gå till sängs, har huvudvärk och känner mig lite hängig. Men är jobb imorgon bitti så får hoppas det blir bättre efter lite sömn.
 
Ha det gott!! KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0