Luciafirande på dagis

 
 
 
 
Det bjöds på pepparkakor, lussebullar och sång från de små barnen. <3 Tänk vad stor vår lilla flicka börjar bli. Och pratas för fullt gör det här hemma nu. Inte en sekund av tystnad i vaket tillstånd haha. Pratade med syrran idag som tyckte det var så kul att Mathilda pratar så mycket nu. Ser framemot vårt julfirande i Helsingborg den 21 men min lilla familj. Tyvärr måste janne jobba och kan inte följa med. Inte klokt att det snart är jul alltså. Den 23:e efter att janne slutat jobba åker vi då till Oslo för julfirande i dagarna två innan vi måste hem igen för jobb den 27 båda två. Men ska bli kul att se alla Ervings och äta gott. :) Julen är här med andra ord.
 
Framför mig har jag nu en jobbhelg med tre nätter. Och imorgon efter att jag sovit på och janne slutat jobba ska vi hem till Malin R, Kristian och Emilia och äta pizza. Ska bli trevligt. De bor precis vid sjukhuset så blir nära till jobbet efteråt. :) 
 
Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hon är som Janne; han var dock 3 år innan han började prata, men sen när han väl började, tog det aldrig slut, munnen gick i ett....och inte är han sämre nu heller, hihi! <3

2013-12-13 @ 00:26:26
Postat av: Sv;

Ja inte mycket av tysnad här inte:) Men är roligt att det lossnat! Vi ses snart!

2013-12-15 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0