Dagarna bara försvinner

Femte arbetspasset på raken imorgon. Lär vara slut;) Ledig lör-sön, janne jobbar så kanske att jag och Mathilda åker till Eslöv och umgås lite med mormor&morfar. De kan behöva lite annat å tänka på då min moster är svårt sjuk...
 
Idag blev det spinning efter jobb. Var inte alls i form men tog mig igenom det. På söndag kväll tänkte jag testa indoor striding på Actic här ute vid oss. Lite trött på spinning så då får man testa annat. Har varit mycket på jobbet nu under några veckor, hoppas det lugnar ner sig lite snart. Tar på krafterna på oss alla, men är ju värst med influensor och allt som kan ställa till det nu i februari.
 
 
Happ.... I söndags var Malin här på fika. Fick fina tulpaner som nu är utblommade. (bild nedan.) Alltid lika mysigt att ses. Sen har jag mest jobbat som sagt, tränat lite och storhandlat. Har jobbat en del med grabbarna grus i veckan, kul! Roligt att jobba med karlar, lite mer lättsamt och inget gnäll. Synd bara att en av dom ska sluta:/. Alltid de bra människorna som rör på sig. Men så är det.
 
 
Mathilda är så mysig, satt och "masserade" mig på handflatan ikväll och så gillar hon att fixa med mammas långa hår. Inte mig emot, så mysigt. Förstår dock inte hur en sån liten som hon vet hur man gör. Som jag sagt innan blir vi hela tiden förundrade över denna söta, kloka, charmiga lilla varelse.<3
 
 
Dagis imorgon, blir 4 dagar denna veckan, mer än det brukar. Nästa vecka är janne ledig så då blir det inget. Synd på ett sätt då hon trivs så bra. Vi har verkligen hamnat på ett kanon ställe med underbar personal. Jag har bara två enkel nätter nästa vecka. Ska bli skönt=). Sen den helgen åker vi till skåneland för att umgås och ha det trevligt med kära vänner som vi inte ser alls så ofta. Ser jag mycket framemot.
 
Nä om man skulle göra sig en kopp te och äta en bit choklad innan sängdags. Köpte choklad på LIDL i veckan, deras mörka med hallon är såååå god. Inte köpt på länge. Mest blivit marabou men är en del tillsatser i deras så letar andra alternativ.
 
Föresten så tänker jag lösenordsskydda min blogg, så ni som är trogna läsare och vill fortsätta följa vår vardag maila mig på fb eller [email protected] så får ni mitt lösenord.
 
PUSS och kärlek till er! Var rädda om er själva och nära och kära. Man vet aldrig när livet kan ta slut.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lidl chokladen e Go den:-D. Gulliga Mathilda! Saknar er <3

2013-02-25 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0