Loppan går!

Då har jag lösenord här på bloggen. Är för att jag inte vill att vem som helst ska kunna gå in längre, man vill ha lite privat känner jag! Speciellt med tanke på en så stor arbetsplats...
 
Vad har hänt sen sist? Helgen som var åkte jag och lillan ner till min kära mormor&morfar lör-sön där vi blev bortskämda med god mat, fika och trevligt sällskap. Janne jobbade hela helgen. Vi kollade på melodifestivalen på lördagen, inge vidare men alltid något att ha i bakgrunden. Mathilda kröp upp i gammelmormors famn på kvällen och somnade där. <3 Vi körde hem efter lunch sen på söndagen. Jag var utvilad efter denna helgen, tänk sån lyx att slippa laga mat, städa o dyl;).
 
Jag jobbade en enkel natt mån-tis. Inga problem att hålla sig vaken, fanns lite pyssel + att vi har storstädning på jobb just nu. Tränade lite på måndag fm, testade Flygstadens gym här ute som också är actic. Nytt och fräscht. Ska dit imorgon med och springa lite på bandet efter frukost och sen på fredag och testa indoor striding om jag får plats på passet. Blev inget i söndags. Sen åker vi ner till Eslöv igen på lördag fast till Nina, Martin och lille Mio på middag. Jessica&Henrik kommer också. Ska bli mycket trevligt då vi bara ses en gång per år typ! Looking forward.<3
 
Mathildis går nu för egen maskin. Ser lite berusad ut men det går framåt hehe. Duktiga tös!! Hoppas vi slipper operation.
 
 
 
Nä vad har jag annars att förtälja? Vi var på stan en sväng idag, köpte present och te. Janne klippte sig och jag tog prover för hepatit och Hiv. (Stickskadan i sommras på jobbet alltså.) Sista provtagningen nu. Drygt att behöva ta sig in till stan pga det men men. Bra att kolla upp.
 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag. Läste ut "Felicia försvann" i förra veckan så nu har jag börjat på "Blondie".
 
Hej svej så länge!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va kul att hon går på egen maskin nu, lilla gumman! Det ser så roligt ut då hon har ko´n med sig överallt! Kram på er alla!

2013-02-28 @ 20:15:50
Postat av: Sv;

Ja, hon går på, om än lite vingligt emellanåt=) Å kon måste med, den är hennes andra hälft, även på dagis!

2013-03-04 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0