Underbara sommar och besök från Norrland.

Vädret har verkligen varit kanon de senaste dagarna. Jannes kompis Danne kom i fredags fm från Sollefteå för att umgås till idag. Vi har spenderat några dagar nere vid havet såklart, grabbarna har druckit öl och kollat in stan, ätit goda luncher och middagar har vi gjort, jag och Mathilda åkte och hälsade på Nina i Oskarström i lördags när killarna var ute. Vi åt kräftor, ostpaj och till efterätt en vit chokladmousse. Mumsigt. Igår var vi en sväng i Ullared och besökte Gekås. Köpte lite grann men lyckades hålla i de sista slantarna, köpte bl.a. ett nytt tjusigt mobilskal till min mobil, en plånbok till Mathilda och en leksakslastbil (super lycklig över allt hon får, hehe hon sov t.o.m med sina saker i sängen i natt.) Janne köpte två snygga piké tröjor. På kvällen sen var det tänkt vi skulle kolla på film men vi satt och pratade istället till 24-tiden sen bestämde vi oss för att lägga oss så vi kom upp i tid idag och hann med stranden innan Dannes flyg gick vid 16. Han prickade ju verkligen in rätt helg om man säger så. :) Verkligen en trevlig människa den där Danne! Han gillade Halmstad och letar faktiskt lägenhet här. Kul för Janne om han kommer ner hit.
 
 
 
 
 
 
Idag har jag liiiite smått ångest. Börjar jobba imorgon kl 14. Så ska hinna med stranden en sista gång innan jobbet tänkte jag. Vi får se hur det blir med det dock. Vi som är så sovglada:). Jag är ledig sen på onsdag igen, jobbar torsdag och helgen. Janne den lyxen har 10 dagar kvar eller nått på sin semester. Fusk! Men min första semester har varit kanon! Söderköping, turridning, umgåtts med vänner, myst med min fina lilla familj, badat, solat, shoppat, fikat och bara vilat. Så utvilad är man ju som tur är. Och 3kg tjockare haha. Så går det när man lyxar till det varje dag. Men är det semester så är det;).
 
 
Sushimys med min fina vän Malin<3
 
Nu ska jag snart bege mig och träna lite styrka + kondition på gymmet sen ska vi kolla på film ikväll jag och janne.
 
Ha det gott i sommarvärmen allesammans! KRAM
 
 
 
Vi var på IKEA i torsdags och köpte oss en byrå till vardagsrummet. Dock var mittendelen inte målad i vitt!? Så vi tar å gör det själv framöver. Annars är vi mycket nöjda. Den passade fint här i vår lilla lya.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0