Söderköping 25-28/6

Vi har haft en underbar och mysig visit i Söderköping. Lite större stuga med kyl hade inte skadat men annars funkade det bra. Vädret var växlande men vi var ute i alla väder. Finns ju bara dåliga kläder;)
Mathilda älskade att vara på campingen och uppmärksamheten hon fick av de äldre. Vår nästan ständigt glada lilla loppa! =)
 
Vi gick promenader längs Göta kanal, åt gott, åkte tuff tuff tåget genom stan som lilla damen gillade skarpt. Vi åt glass på det kända "Smultronstället", slappade, grillade, åt god frukostbuffé..... Ja listan kan göras lång för dessa dagar. Är så glad över min lilla familj. Bästa sambon och bästa dottern. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 I fredags fick vi reda på att janne fick jobbet han sökt på sjukhuset. Avd 41/AVA kommer han jobba på from i höst som är en akutvårdsavdelning. Han kommer passa in bra där med sitt lugn och sin trygghet. =)
 
Och igår kom Malin Ryberg, Kristian och lilla Emilia hit på lunch. En trevlig eftermiddag som avslutades med att jag och lillan lämnade av herrn i huset vid tåget för att han skulle åka till Sthlm och iväg på cykeläventyret med grabbarna. De är 4st som ska cykla från Sthlm till Boden. Galningar!! De började cykla i natt som var. Mathilda frågar efter pappa hela tiden, tror inte hon förstår riktigt varför inte han är hemma. =/ Stumpan.
 
Idag kom Malin på besök, jag fick mig en joggingtur vilket Mathilda inte hade något emot då hon gillar Malin jätte mycket. Hon pussade tom henne på kinden idag=) Vi åt lite brunch/lunch när jag kommit hem igen. Amerikanska pannkakor med jordgubbar, sirap, frallor, choklad och te. Vi älskar att fika, märks kanske? Hehe.
 
Imorgon åker vi till Helsingborg för att umgås med Lina&Andre´. På tisdag ska jag och Sissy på turridning nere på österlen. Lite spännande och samtidigt nervöst. Länge sen man red nu!
 
Vi har lite planerat idagarna med besök sen och så. Hoppas vädret blir bättre så vi kan gästa stranden eller brottet med. Lite trist om hela semestern regnar och blåser bort...=(
 
Trevlig sommar på er! (Om ni är några som fortfarande läser;))KRAM

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jo men jag kollar varje dag om du har skrivit nåt, kul o läsa! Har ni tänkt att komma hit nåt o hälsa på? Länge sen senast....Kram på er!

2013-06-30 @ 23:51:27
Postat av: Sv;

Kul att du läser! Vi ska komma och hälsa på men blir nog efter sommaren isåfall. Ni får gärna komma hit också! Är ju en bit mellan oss! =) Hoppas du kommer trivas med "sommar jobbet". Kram

2013-07-01 @ 14:23:23
Postat av: Anonym

Jag läser oxå varje dag!

2013-07-01 @ 19:41:33
Postat av: jonna

Jak har anonum!

2013-07-01 @ 19:42:32
Postat av: Sv;

Åkå Djonna! Kul du läser:) hoppas allt är bra! Ska bli kul att ses snart!

2013-07-02 @ 00:11:15
Postat av: jonna

Ja, längtar efter Matilda, har blivit så stor!

2013-07-02 @ 07:01:31
Postat av: sv;

Mathilda stannar i Helsingborg hos Lina&André. ;) Men vi får ses i höst med tycker jag allt!

2013-07-03 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0