Lillasysters 25års kalas!

I fredags jobbade jag ett extra pass, och på lördag körde jag och lillan ner till Helsingborg på 25 års kalas/fest för kära syster. Mycket folk och Mathilda blev lite blyg och ville vara med mamma hela tiden. Men det gick bra annars. God smörgåstårta och cupcakes bjöds det på. Blev ett och annat glas vin. Mathilda somnade innan 21 och sov gott trots hög musik och glada skratt. Vi sov över till igår (söndag). Fick dock ingen sedvanlig sovmorgon utan M vaknade 5(!!) på morgonen och var pigg och glad som en lärka! Busade med katten Tindra och tjoade och tjimmade. Jag var heeelt slut! Så la mig och sov sen vid 11.30 när Lina&André var uppe också och vi fått henne till att somna tillsslut! Trött var hon men ville inte sova. 3h sov hon sen, jag i 2. Så var en riktig slappedag igår. Körde sen hem under sen em, janne var uppe och vi lagade tacos och sen kollade vi på film när Mathilda somnat. Såg en thriller; "Tower block 31". Läskig. Sov till 10.30 idag hela familjen sen stack jag och tränade, är fortfarande snuvig men varit förkyld nu i 2 veckor så nä nu fick det bli lite träning. Känner mig bra så men snuvan vill inte ge sig. Tränade dock lugnt,lite lätt styra och promenad på bandet.
 
 
 
Ikväll går jag på natt 1 av 2. På onsdag blir det bio med Malin, på torsdag kommer Ninis och passar lillan då jag och janne äntligen ska gå på spa=). Fick ju presentkort av Janne när jag blev 25, men har inte kommit oss för att gå. Blev gravid och mådde sisådär, sen kom Mathildis, och sen har vi bara glömt bort. Men nu så. Ska bli gött. Sen jobbar jag natt fre-sön med.
 
Över påsk kommer Hanna, Björn och Thilde på besök. Ser vi framemot=).
 
KRAM
 
Present från Lina&André. Presentkort på Väla och mangote.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blir kul att ses snart!!

2013-03-20 @ 10:13:04
Postat av: Anonym

Sv; ja det blir det=)

2013-03-21 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0