En ledig dag

Jobbehelgen gick fort och bra och idag har jag varit ledig, för att imorgon jobba igen. :S
Men har varit en bra dag. Vi åkte in till stan hela lilla familjen innan lunchtid då jag hade tid hos kiropraktikern. Tack o lov säger jag! Nu är jag botad från smärtan igen. 400 kr fattigare och en kvart av min tid men det var det värt. Pengarna alltså;). Han trodde det skulle räcka så, med en gång så hoppas på det. Var två år sen jag var där sist och då var jag gravid. Efteråt åt vi lunch på Brooktorpsgården, varsin smaskig räksallad. Bästa salladen i stan med massor av handskalade räkor! (Ja hör å häpna, janne åt också sallad. Å den fick många + av även honom.) sen shoppade vi lite till Mathilda igen, man kan ju inte låta bli;) Å hon behöver kläder. Var även inom HFAB och beställde diskmaskin, kostar 90kr extra per månad på hyran men det är det värt!! Så inom 5 dagar ska den beställas. Längtar!!
 
 
 
I eftermiddags hade vi besök av jannes arbetskamrater Anne&Malin och vi fikade på bullarna som jag och janne bakade igår kväll. Mumma! (Kanelbullar och blåbär/vanilj).
 
 
På torsdag är jag ledig nästa gång då kommer nog Lina&André på lunchbesök och visar upp sin nya bil, en volvo v50. Sen på kvällen ska janne på nått mingel i stan och jag och Mathilda ska testa Bamsegympa i stan. Varje torsdag hela sommaren kör de på en äng och det kostar 20kr per barn. Min arbetskompis Malin och hennes dotter Emilia tipsade om det, dock jobbar Malin kväll på torsdag så de kan inte gå då. Men vi kan nog klara oss dit själv också=). Ska bli kul!!
 
Nu ska jag ta mig an spikmattan sen sussa lite. Goder natt på er=) KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0