Sommarvärme ute, sjukstuga inne...

I går kväll fick lillan hög feber och både hon och jag är nu sjuka. Förkyld blev hon i söndags när vi skulle hem från sthlm men pigg och glad ändå. Febern kom igår helt plötsligt som ett brev på posten. Så det har varit vila och kurering under dagen, fortsätter så. Vi var ute en sväng för att handla jordgubbar bl.a på Willys och hämta ut vitaminer till mig som jag beställt. Mivitotal ska jag proppa i mig nu och vetegräs (som Malin tipsade om. Innehåller mycket klorofyll som är bra för utrensning, stärka immunförsvaret mm.) Det håller ju inte det här att bli sjuk hela tiden:( Tyvärr kan jag inte boosta Mathilda med något då hon är för liten. Men hör väl till småttingar att bli sjuka mycket, så de stärker sig sen. Men stackas loppan, hon är så gnällig så la henne precis och verkar som hon somnade. Pratade med Ninis idag, imorgon är hennes och Martins stora dag och vi missar den.... Man kan ju inte hjälpa när man blir sjuk men otur är det ju!! Måste få höra sen om hur deras dag blev och se bilder. Härligt med bröllop! Och vädret är ju kanon. <3
 
 
 
Nä nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund jag med. Ha en bra helg och pingst alla ni där ute! KRAM från oss.
 
Bilder från tidigare i veckan.
 
 
När pappa gick till jobbet i tisdags kväll tog Mathilda sin väska, vinkade hejdå till mamma och skulle gå till jobbet hon med. =)<3

Kommentarer
Postat av: jonna

Krya på er! Köp eskimo 3 till Matilda!

2013-05-17 @ 22:11:16
Postat av: Farmor

Krya på er! Hoppas ni blir friska snart och kan njuta av sommarvärmen ute. Bara ett tips ang Mathilda, jordgubbar höjer febern, men man får inte feber av jordgubbar, men om man har feber, då blir den högre.
Krya-på-er kramisar!

2013-05-18 @ 01:15:04
Postat av: sv;

Tack! Nu är vi friskare, lite snuvigt o hostigt än bara! Det med jordgubbar har jag aldrig hört men det kanske stämmer!

2013-05-22 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0