Julklappsshopping

Igår var jag som jag skrev på mammografi och ultraljudskontroll på morgonen. Läkaren kunde inte se något, men kände knölen så ska få komma till kirurgen för vidare utredning om prov behövs tas på knölen. Men han trodde att det inte var något att oroa sig över, mest troligt vanlig vävnad. Så det får vi hoppas.
 
Efteråt körde jag hem och hämtade upp min lilla familj, sen bytte vi till vinterdäck och körde till Gekås för julklappsjakt! Så nu är de flesta klara, till alla barn i alla fall. Återstår några andra. Mathilda råkade se att vi la ner en docka i vagnen, den pratade hon om hela tiden och skulle tvunget leta upp den när vi kom hem!! Sötnosen. Såklart fick hon ju den igår, finns ju fler julklappar hon ska få;). Köpte även lite annat kul, en beige/guldig tröja till mig underkläder och så. Janne shoppade några tröjor, usb laddare till bilen mm. Finns ju så mycket där, men får shoppa mer nästa gång.
 
Idag har jag och Mathilda varit lediga. Dock har vi mest städat, tvättat, handlat. Sen hämtade vi janne på jobbet kl 16 sen körde jag och tränade ett kettlebells pass med efterföljande Indoor striding där jag "sprang" 9.3km på under 30min. Galet men kul!! Imorgon blir det ett spinningspass när jag lämnat Mathilda på dagis sen hem och sova på inför en av tre nätter över helgen. Brukar sova bättre på dagen om jag tränar innan jag ska sova på.
 
Nästa helg står en dag på Lisebergs julmarknad på schemat då vi äntligen är lediga ihop. Ska bli kul. Tror Mathilda kommer tycka det är kul och spännande. Åka lite karuseller och så :).
 
Nu ska jag äta en nattmacka, blev hungrig igen. Sen ska jag lägga mig på spikmattan bredvid min Habib som ska upp tidigt imorgon. Är så glad över min fina familj.<3
 
Min andra familj på bild som min kusins barn la upp på fb idag. Bilden är ifrån ett naturreservat i skåne då mormor firade sin 65års dag tror jag det var. 13 år sedan. Härlig dag, alla var så glada, skratt och skoj, picknick i solsken och lekar. Och nu finns inte mamma och moster länge. Känns så overkligt. Blir lite ledsen när jag tittar på bilden över att inte få ha de i mitt liv längre, samtidigt som jag är glad och tacksam över att de funnits. Tänk att jag hamnade i en sån fin familj. Kunde inte haft det bättre med så mycket kärlek<3
 
fr. vänster; Mamma, moster, micke, Patrik, Fanny, Anna, Anette, Kajsa, jag, Lina, morfar och Jackie.
Pontus, Carro, André och mormor som fattas på bilden.
 
När jag var på ett yoga pass i veckan så har man alltid avslappning på slutet då man ska tänka sig bort dit man är trygg. Då kom jag till en vacker skog med en sjö, där mamma och moster kom gåendes mot mig och vi satte oss vid sjön och kramades. Längtar tills vi ses igen!! Men hoppas för gudsskull att det dröjer i alla fall minst 50år till:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0