Att äta enligt sin blodgrupp


Det är något jag ska testa. Känns rätt logiskt och det som står om min blodgrupp (AB) som jag läst runt på nätet stämmer faktiskt. Och en del av de varorna man bör undvika vet jag redan min kropp inte mår väl av som tex banan, kött, grädde, mjölk, apelsin mm. Står även att vi AB:are mår bäst på övervägande vegetarisk kost. Visste jag väl redan;) Hittade bl.a info på; http://ulrikadavidsson.se/cassandra-och-lina.
Det står även att vi i denna blodgrupp ska motionera varje dag (måttlig träning) och utöva yoga övningar. Därför ska jag ta mig i kragen och börja på yoga en gång i veckan utöver styrka och konditon. (som jag kännt flera år jag behöver för att stressa ner. Bara inte tagit mig tid till det för vill köra "riktig" träning. ) Man får nog samma resultat om inte bättre då kroppen är mer avstressad. Spännande att se om det är bra. Är ju inga konstiga matvaror heller, bara vissa som inte är bra för ens blod för att må bra. Jag vet inte jannes blodgrupp men hade gissat på 0. Älskar kött och tål det + att om man äter fel livsmedel får man problem med magsår och inflammatoriska besvär, vilket han har en del. Men jag kanske har fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0