Jobb för vissa, ledigt för andra!

I onsdags hade vi en ledig dag tillsammans vi i vår lilla familj. Blir inte många sådana längre sen janne börjat jobba dag och heltid. Men så är det. Vi tog oss ut på promenad och till den "nya" lekplatsen vi upptäckt. Stannade där en timme ca sen hem och åt lunch. Blev träning för mig sen på kvällen testade MRL 30min och sen Indoor striding 30min. Kul! Behöver lite annan träning, så trött på jogging å egen träning just nu. Joggade dock igår innan jobbet men då var det så underbart väder så hade känts trist att stänga in sig på ett gym då;)
 
 
 
 
Är jobbehelg för mig nu. Slutade 15 idag, körde inom affären och hämtade ut ett paket från morfar Arne innehållandes en fin vinterjacka och vantar till Mathilda som hon blev så glad för. Fanns även ett litet kuvert med en liten present i till janne som fyllt år. Har nog inte skrivit om jannes födelsedag 11/10 men han jobbade till 16 sen åkte han ju till sthlm. I present av oss fick han ett presentkort på H&M som jag visste han ville ha, en deo och en ansiktskräm. Mormor och morfar skickade även ett kort på posten som de gör varje år.<3 Till middag idag åt vi hämtmat, jag sushi, janne pizza och Mathilda fick en hamburgare som vi gjorde hemma. Lite choklad och annanas till efterätt med såklart. Nu ska vi kolla på film här, den senaste av Maria Lang. Kan verkligen rekommendera dessa filmer. Krim från 50- talet med Tuva Novotny, Linus Wahlgren och Ola Rapace.
 
Hej svej i stugan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0