Efterlängtad helg

På många vis. Dels för att vi äntligen är lediga tillsammans alla tre. <3 Var 5 helger sen sist. =(
Sen kom Jessica&Henrik på besök lör-sön som var planerat sen långt tillbaka. Gäller att vara ute i tid så man får ihop det. De kom efter 15 tiden igår lagom till fikat.;) Så kul det var att ses. Alltid väldigt lättsam stämning när vi umgås och mycket skratt och alla bjuder verkligen på sig själva. Det blev även lite spelande; TP och med andra ord. Trötta och mätta efter allt krängande la vi oss vid 01.00 och vaknade runt 09.30 imorse alla. Hemåt körde de igen runt lunch. Jessica har även en bebis i magen som beräknas titta ut i mars. Ser vi framemot. :) Mathilda blev så väl omhändertagen här i går, lek och bus och paket. Henrik var lite skrämmande först men sen var det inga problem. Hehe. Tack fina vänner för denna gång! Nästa gång kommer vi till er och då är ni tre. <3
 
 
 
I eftermiddags åkte vi in till stan för att besöka Röda kvarn biografen. Det var premiär för Mathildas första bio; Bamse och tjuvstaden. Det gick över förväntan, hon satt och tyckte det var spännande och roligt. Men när godiset var slut och det närmade sig slutet blev hon lite rastlös och började leka med biostolen och godispåsen, men hon störde ingen. Den var 60min lång men 40min hade nog räckt för henne. Men kul iallafall! Roligt nu i denna åldern när man kan börja göra så mycket mer. Barnet kommer fram i en själv lite då. :) Kom fram fina minnen från när jag var liten och vi var på bio, mamma,pappa jag och Lina. Så var vi alltid på mc donald´s före eller efter. 
 
 
I fredags var jag också ledig, då åkte vi in till stadsbiblioteket tillsammans med Aleksandra och lilla Josefin. Länge sen vi sågs nu. Blev lite lek och fika. Mysigt. Så ja min/vår helg har verkligen varit kanon. 6 veckor tills nästa gång dårå.....Detta kommer inte funka i längden alltså. Så himla tråkigt. Nattdagiset är fullt och vem vet när där blir plats då barnen får vara där tills 12års ålder. Helgerna vill man ju ha några fler lediga tillsammans iallafall så man kan hitta på något eller bara umgås. Vi får se vem av oss som får söka oss vidare. Janne, som det ser ut nu. Ett mån-fre jobb hade ju varit det bästa men det är ju inte så lätt att få. 
 
 
 
 
Jobb nu mån-tors för min del, ledig nästa helg med och då kommer Carro hit. Ser jag framemot. Ska bli skojsigt!
 
Ha en bra vecka allesammans!! KRAM
 
Är så glad för min familj, både lilla och stora. Och alla fina vänner, gamla som nya. Tänk vad livet vore trist utan er alla. <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vi har så skoj med er ! Ni är underbara!

2014-01-21 @ 19:23:16
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Sv;

Ni med Jessica:D hoppas vi ses snart igen!

2014-01-21 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0