Gott nytt år!

Nyårsnätterna på jobbet gick bra. Vi hade deet lugnt och skönt. En patient på nyårsnatt och han tog vi med oss upp med säng, övervakning och allt till våningen längst upp på sjukhuset där vi hade fin utsikt över staden och alla raketer. Hans fru var också med och vi skålade i pomac. Jobbet bjöd på varmrökt lax med romsås, fruktkorg och massa choklad. Så mig gick det ingen nöd på. Pappa och Mona kom ju där på em med på nyårsafton. Vi åt potatisgratäng och fläskfilé/lax med sallad och hemmagjord chokladmousse till efterätt. Så jag kan ju inte påstå att jag var hungrig över nyår direkt. ;)
 
Igår gick jag av efter två nätter, varit ledig idag så då åkte jag och Mathilda bussen in till stadsbilbioteket och sysselsatte oss där i 3h. Jätte fint är där med mysiga läshörnor, sagorum, målar verkstad mm. Natalie och lille William kom och tog en fika med oss på caféet där. Mathilda ville inte hem sen när det var dags kan jag säga!! Jesus. Så får väl bli fler besök dit helt enkelt. Perfekt för regniga och tråkiga dagar som idag när man vill iväg och hitta på något.
 
Nu ligger snuttan i sin säng, helt slut efter dagen och jag och janne ska kolla på film. Vi är lediga denna kväll tillsammans, janne jobbade under dagen. Sen imorgon kväll går jag på natt 1 av 2. 
 
Trevlig helg på er! KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0