Stureplan profil

Ännu en rolig helg. Carro kom ner från el stockholmia och umgicks med oss fre-sön. Vid 15 hämtade jag och M henne på flygplatsen. (6min körtid från oss. Perfekt!) Vi åkte inom maxi och handlade till kvällen och tacos till lördagen. Fikade på hasselnötsbiskvier från bästa café skånskan som jag köpte när jag var där innan på dagen efter jag varit hos optikern. Vi tog en promenad och mös sen i soffan resten av kvällen.
 
Lördagen bjöd på sovmorgon till 10 som vanligt, sen långfrukost, promenad i blåst och sen powernap och film; All good things. Hade visst sett den innan men mindes bara efterhand. Janne kom hem från jobbet efter 16 och efter att han också vilat lagade vi tacos och drack lite gott vin och öl till. Sen blev det "familje förfest" haha till spotify sen tog jag och carro bussen till stan och besökte boom boom room. Aldrig varit där men var ett helt ok ställe. Dock drack vi ett äckligt glas vitt vin på stället och jag fick massa hicka och ont i magen. Så åkte hem efter 2h igen. Tur det för var hemma vid 02 tiden och sen skulle vi upp innan 10 då Carros tåg gick 11.29. Vi bestämde oss på morgonen för att gå ruset av oss lite och gå ända in till stan haha 6km och vi gick i rask takt så tog oss 55min. Vi hann trots Carros rosa resväska.;) Men så skönt det var efteråt, mådde bättre. Jag är inte van vid festande på det viset längre och det märktes. Tur jag avböjde carros förslag på tequila som gamla tider ute. 
 
 
 
 
 
Tack för denna helgen vännen! Alltid kul att ses Nästa gång kommer jag till Hufvudstaden och det blir i vår. Ser jag framemot. Idag har Mathilda varit på dagis 9-15 och jag har vilat på inför en natt. Imorgon när jag vaknat kör vi en sväng till Helsingborg och hälsar på systeryster och Andrée över eftermiddag/kväll. Ska bli trevligt. 
 
Trevlig vecka på er! Hej svej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0