En helt vanlig fredag

Idag har jag inte gjort mycket. Pluggat lite, handlat och tränat. Hittade två par jätte söta örhängen på Kicks idag när jag var på Eurostop med Linda. De säljer ut alla på 50% rabatt. Så ja, får nog köpa dom i morgon ändå. Tänkte först låta bli, har ju örhängen till förbannelse, men nä kan inte sluta tänka på dom =)

Skulle egentligen åkt ner till Skåne idag. Farmor fyller år i morgon, så skulle dit. Men eftersom min "kära" svenska lärare vägrade flytta fram antingen provet eller arbetet så går inte det att åka ner. Fick panik i onsdags när jag fick reda på det, så är tvungen att stanna kvar här uppe och plugga. Måste få minst VG på svenska provet annars får jag inte det betyget jag vill ha. Och kunde börja plugga först idag, hade ett stort historia prov igår med. *Suck*

Nu ska jag kolla klart på Jordan Rättsläkare sen dags att sova. Morgon-promenad imorgonbitti. Nice =)

Puss&kram skummbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0