I morgon är en annan dag....

"(Kom) så länge hjärtat slår
(Kom) så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag
(Kom) så länge solen ler
(Kom) så länge lusten ger och tar
Så fort när allt försvinner, i morgon är en annan dag..."

Den låten är fin=) Inte hört den på ett tag, men igår när Simone var på besök spelade hon den i sin bil! Ska nog ta å ladda ner den. Var trevligt att få lite besök igår. Vi letade som två judar efter en restaurang i stan att äta på, men antingen kostade det skjortan eller så var där fullt. Så efter många om och men körde vi till Medya och käkade pizza. Illa mådde jag sen men mättade hungern för resten utav kvällen iallafall =)

Var ute och gick 1h nu i morse innan frukost. Så härligt! Rensar verkligen tankarna. Men blev dock inte havet idag. Vandrade runt lite in the neighbourhood. Inte lika mysigt men lite omväxling. Ska iväg och träna styrka senare idag också. Ska se om jag kan tvinga med mig Malin idag. Om hon pallar efter jobbet vill säga. Förutom träning blir det till att plugga en del nu och resten utav lovet. Har varit seg i starten =/

Hade behövt lite sällskap av Lina i veckan, men går ju inte då hon går i skolan :S Typsikt att man inte har lov samtidigt i Skåne&Halland..


Jag & Lina på kåren

Kommentarer
Postat av: LÄLS!

hejhej! ja synd ja inte kunnde komma! hoppas ditt lov blir lovande bortsett från allt plugg.mm! så ja hoppas ja vi hörs på tlfn snart! pusspuss lillsyrran

2007-04-11 @ 17:24:50
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0