Längtar till sommaren

Hade ju inte skadat med en utlandsresa då heller=) Men men får man nog inte råd till tyvärr. Kanske har man turen at vinna på lotto?;) eller inte.  Fick mina kläder från h&m i förra veckan. Min rutiga blus tillhör favoriterna. (bild nedan) Beställde ett par fräcka solbrillor med, men dom fick åka tillbaka, såg för mycket ut som en insekt. Alldeles för stora. Haha. Får leta upp ett par på stan istället.

2:a april idag. Har blivit en helt vanlig dag.... Tur att solen skiner iallafall så man kan vara på lite gott humör!

Påsk är det ju också denna veckan. Undrar om man får nått påskägg? Nja, tror inte det. Nu bor man ju inte hemma längre heller. Men kommer Lina upp till helgen så blir det lite påskfirande iallafall=) Inte för att jag bryr mig jätte mycket, men lite mysigt är det allt med traditioner. Får se om det blir utgång med Anna&co denna helgen då eller nästa.

Nä nu måste jag försöka plugga lite matte. Har varit helt slut i huvudet idag, och har inte fått något gjort. Prov i morgon:( (i matte då alltså, vilket jag inte kommer fixa ändå) Måste bege mig ut sen till mataffären med & handla lite middagar. Har bara lax hemma. Å det kan man bli rätt trött på i längden :P

Take care! Våriga kramar från mig <3

                                    
                       
www.hm.com                 www.hm.com

Kommentarer
Postat av: Jessica

go morron söt!
jag har ändrat koderna på "ändra stilmapp" :D
och gjort en banner o lagt in. :D
ha en bra dag nu ska jag jobbijobba...!
kram!

2007-04-03 @ 07:28:49
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Jessica

go morron!
visst kan jag fixa din blogg, eftersom du är min
vän kan vi fixa ett bra pris. vi kan ta det på msn :D:D
e hemma efter jobb vid kl5 typ.
kram kram!

2007-04-04 @ 07:25:11
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0