Evakuering!

Jepp f.r.o.m måndag och ca 5-6 veckor framåt kommer jag att få bo i en annan lägenhet. Antagligen blir det i en etta med kök å balkong på 8:e våningen en bit längre bort, men i samma område som nu. De ska totalrenovera badrummet och en del i "köket". Måste flytta ut det mesta i helgen, hela klädkammaren ska tömmas för de ska dra ledningar å allt. Så har fått packa ner hur mycket som helst i lådor som långt i från räcker :P Så imorgon innan jobbet (jobbar ju hela helgen också på köpet) kommer Fredrik hit så vi kan köra å lämna alla "små saker" där så att vi slipper det när pappa och Lina kommer på söndag. Då måste sängen, soffan, tv:n å allt det flyttas. Men undrar hur det blir med telefon å internet!? Tror dessvärre inte man kan flytta över det...å tror inte HFAB tänker stå för betalningen där heller. Så förmodligen får ni som vill nå mig skicka ett sms eller nått under dessa veckor =( Ja om ni inte vill ringa till min mobil å få dyra räkningar vill säga. Å det tror jag ingen vill!!! Men men resultatet lär bli fint sen iallafall. Ska få grått klinkers på golvet å vitt kakel på hela väggarna i badrummet. Nytt badkar, toalettstol, vask å allt. Skönt att slippa bo här undertiden. Har vaknat kl 7 nu varje morgon i några veckor av att de har hållt på å borra å ha sig i husen bredvid. Fy f*n. Så tack säger jag som ska "flytta" iväg ett tag. De som bor i 2:or å 3:or får bo kvar. Stackars dom. Zorro<3 åker med pappa och Lina ner på söndag. Ååå kommer saknar honom sjukt mycket. Men blir bäst för honom under dessa veckorna. Han älskar att springa ut och in precis som han vill hos pappa. Måste såklart ner å hälsa på honom!! Å poppe.

Nästa vecka ska jag bli roomate med Linda i några dagar. Joel är iväg med militärskolan så då ska Emma mova in for a while. Ska bli nice =) Jag, Linda, tjejsnack, morgonpromenader.....kan det bli bättre? haha. Saknar dig min Lindis. Var ett tag sen vi umgicks ordentligt nu. Har knappt blivit av i sommar.

Sist men inte minst, ett STORT HURRA för Ninis som fyller 22 år idag!

Kommentarer
Postat av: läls

ja..bambi har börjat flytta tillbaka så smått..:P så här blir många kissar! men ja ska ta hand om zorrs!!! Puss <3

2007-08-17 @ 13:03:36
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0