Jobbe helg!

Denna helgen blir det inte så mycket kul för mig. Hade Fredrik över här i går, var ledig då. Beställde kyckling/fetaost sallad, bakade sockerkaka som vi givetvis krängde och kollade på tv. I morse gick vi även en morgonpromenad. Behövdes för att dämpa min ångest från gårdagen :P Fast ja...åt ju rätt mycket onyttigheter på jobbet idag. Fanns choklad, kakor, glass å allt möjligt. Kunde inte äta så mkt glass som tur var (pga att jag inte tål det) men allt annat gick ner...att jag aldrig kan hålla mig till LITE. Nä börjar jag äta så finns det inget stopp!

Så nu är jag hemma några timmar, man ska ju helst försöka sova lite innan man ska upp igen 05.30. Men det är inte det lättaste. Dricker lite "kvällsro te" nu så jag kanske kan somna....sover aldrig mer än 4h mellan passen när man slutar 21 å börjar 7. Sömnproblem!

Idag har min kusin Åsa gift sig!! Synd man missade det. Bröllop är så fint =) Önskar henne och hennes karl all lycka i framtiden!

Sleep tight!

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0