Malmöfestivalen igår

Linda och jag körde ner vid lunch tid. Först inom Höör och hälsade på lilla syster och djuren. Där avnjöt vi en god grekisk sallad tillsammans innan vi begav oss vidare till Malmö. Vi hittade ett parkeringshus direkt och hemvägen var heller inga problem! Vi blev verkligen stolta över oss själva =D Inne på festivalen blev det en del mat! Langos, friterade bananer med glass å sirap och brända mandlar. *Yummie* Köpte även en ögonskugga på h&m och en fin fjärils dekoration till min lägenhet. Fast den får hängas upp när jag flyttat tillbaka till min egen när de har renoverat klart. Kommer bli så fint så! Nä nu väntar duschen, precis kommit från träningen. Sen ska vi äta hemma gjord pizza med räkor och annanas. Finns det något godare än mat??!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

hej vännen...tusen år sen vi hördes=( tack för kortet på min födelsedag. ett år äldre, ett år klokare...knappast,hihi=) vad gör du om dagarna...din lägenhet renoveras...var bor du, är det snart klart? jag har fått internet till lägenheten idag, skulle egentligen fått telefon oxå, men de hade inte lagt in nån beställning om det...bla bla bla. blir så himla sur, man har ju gått o längtat efter sitt egna nr o kunna ringa dig tex=) men snart så, kunde varit värre...ska inte klaga på så små i lands problem. hur länge har du jobb på hemmet? du har inte nån skåne resa inplanerad snart? då kanske vi kan gå ut på partaj...e så länge sen jag va ute o dansa. första gången jag använde husets tvätt maskiner idag...krångligare än krångligast. fick inte ut tvätten o när jag väl fick ut den så va den inte färdig tvättad, aja det löste sig till slut det me=) hur är det annars med dig kära emma? jag hoppas allt är bra. har du zorro i skåne nu? e han bara inne eller ute oxå? jag vill oxå ha en kisse här, men får väl "nöja" mig med att krama martin...fast han e rätt go min sötnos<3<3<3 nä nu ska jag gå o tina en kylling till mig o mannen till middag, yummie. jag hoppas vi ses o hörs snart. många kramar Nina

2007-08-28 @ 19:08:10
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/
Postat av: Nina

jaha jag skrev ett för långt inlägg så typ halva fösvann=( jag hoppas vi ses o hörs snart. nu ska gå o tina en kylling till mig o martin. massa kramar från Nina

2007-08-28 @ 19:10:49
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0