Snart kommer madde!

Ska cykla å möta henne alldeles snart. Ska bli så skoj å ha henne här i några dagar :D I kväll ska vi förmodligen ner till Fox&anchor och sjunga kareoke=) Var så kul när jag å carro var där med. Mycket folk ute nu i sommar. På lördag ska vi till mårtenssons natt club å dansa loss ;)

Efter jobbet idag hängde jag med Linda och Joel till något som heter Kalkbrottet eller nått. Mysigt ställe där vi solade och badade. Efter ett tag sa en av Joels klasskompisar att det låg en HUGGORM i gräset precis där jag hade min väska nästan. Jag fick panik! Sprang iväg ut på vägen och visste inte vad jag skulle ta mig till. Stackars Linda hängde med. Sen fick hon in å hämta våra saker så vi gick en runda istället. Min ormfobi är hemsk...å en huggorm till på köpet....=( Sen skulle vi in å kissa fick vi för oss i några buskar. När vi är färdiga kommer det ut en tant å säger till oss att det är privat mark å bla bla haha. Så pinsamt. Hon måste stått å lyssnat på oss när vi satt där och skulle kissa.....

Nä nu ska jag sätta mig på cykeln mot stationen! Skepp å hoj!


P.s. Åslög är väl ett fint namn? haha d.s

image114

Jag & min maddis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0