Äntligen lite ledigt!

Ska bli skönt med två dagars ledighet! Denna långhelgen på jobbet har varit sjukt jobbig.....man går runt med pulsen på högvarv när det är så. Allt händer givetvis på en gång...så är det alltid.

I morgon ska jag först träna styrka på fm (vilket jag skulle gjort idag, eller tagit en morgonpromenad, men valde att ta en ordentlig sovmorgon i stället.) Efteråt ska jag hem och duscha och göra mig iordning. Sen blir det bussen in till stan och käka lunch med Linda Ulles Café. Dom har supergoda brieost baguetter där som jag säkerligen nämnt här innan =) Sen ska vi kanske iväg och simma på em, vi får se vad vi känner för.

Längtar hem! Ska bli såå skönt att åka ner på fredag. Slutar jobba 15, ska försöka träna efter det. Sen kommer pappa och hämtar mig vid 19. Gött. Zorro bus följer givetvis med hem över julen <3


Kommentarer
Postat av: terese

Kommer hem ikväll! Hör av dig så tar vi en promenad under jullovet ;)
kramar

2007-12-18 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0