Ett dilemma...

Sitter här och sysselsätter mig framför datorn medans jag väntar på Molly. Hon kommer nog vilken sekund som helst.

Vill ha en ny soffa!! Enda sedan jag var hos Carros kompis Kajsa på nyår 2005 har jag velat ha en soffa från Ikea som heter KLIPPAN. En 2-sits soffa. Fredrik köpte en i mörkblå när han flyttade till sin studentlägenhet. Jag ville ha en i röd innan, men nu är jag tveksam! Vilken är finast? Någon som har något förslag? Har inte råd nu vilket fall som, men ska spara ihop till en ny. Dom är rätt billga med så =)



Lägger in lite bilder på hur min lägenhet ser ut! Är ju julpyntat nu, har inte röda gardiner i vanliga fall. Ska nog köpa nya gardiner med den dagen det blir en ny soffa. Och bokhyllan är även lite extra "plottrig" nu när jag fick ställa alla växter där pga att julpyntet skulle få plats i fönsterkarmen. Har pappas gamla bäddsoffa nu som jag bara klätt om. Trött på den!! Och som ni ser passar min kise in i inredningen haha. Mycket svart och vitt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

vad mysigt du bor :D

2007-12-28 @ 18:58:14
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0