Fredag, ledig, Molly på besök!

I dag är det då fredag, min lediga dag efter tre långa arbetsdagar. Sen jobbar jag lör-sön. Åker ner till Lund och carro på söndag efter jobbet på kvällen. Ledig på måndag, men sen jobbar jag kväll på tisdag så ska åka upp på nyårsdag med tåget som går 11.23 från Lund. Det får gå det med. Får ta det lite lugnt med drickat så att man orkar jobba. Men lite får man ju unna sig ;) Är ju trots allt inte nyår varje dag. Var på stan igår efter jobbet och handlade lite vin och cider inför nyår. Så nu är det ordnat. Sen beställde jag shampoo över internet till Carro. Så nu är det ordnat gumman.

(Har
beställt shampoo och balsam från strawberrynet.com innan. De har tigi bead head haircare där för halva priset jämfört med i Sverige. Ingen frakt betalar man heller. Men om man beställer parymer där får man betala tullavgift i Sverige. Så det lönar sig inte så mycket. Men ett tips är att gå in och kolla läget på denna sidan. )

Idag kommer Mollan upp. Ska sätta om mitt hår och umgås lite=) Ska bli trevligt. Synd att vädret är så kasst bara! Blåser å regnar. Jag som tänkte vi skulle ner till stan å fika. Men det kan vi kanske ändå. Måste ju introducera även Molly för Ulles café haha. Lyssnar på lite låtar på youtube. Colbie Caillat - bubbly är en av mina nya favoritlåtar =)

image273

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0