Halmstad igen!

Var uppe idag vid 13-tiden. Pappa körde mig och Zorro upp som tur är. Åt lite paj som blev över sen julafton (mormor hade gjort svamppaj till mig bl.a) innan pappa körde mig till jobbet. Jobbade med Sandra idag! Skojsigt. En del skratt och godiskrängande blev det. Var en lugn och skön juldags-kväll som tur är =) Fick även skjuts hem utav Valerija som jobbade på Rosentorp ikväll. Skönt att komma hem lite tidigare. Ringde en signal till Lindis när jag var hemma. *Sakna* Kommer inte ses på någon vecka nu. Den lille räkan sticker en vecka till Kanarieöarna på nyår. Å nu är hon ju i Västerås....tufft för mig ;)

                                               
Sandra på kontoret   Jag i mina              Valerija i rapportrummet
                                      "snygga" 
                                    arbetskläder


Sen lite bilder från julafton som jag tog med mobilen. Kunde inte lägga in dem förän nu, hade sladden här i Halmstad.



Egentligen får inte poppis ligga i soffan av pappa, men jag smugglade upp honom i ena änden iallafall. Är ju trots allt bara jul en gång om året <3 Zorro och jag delade på den andra sidan. Myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0