I väntans tider...

Sitter här och väntar på att min torsk i ugnen ska bli klar. Vilket den snart är, men tar sån tid när man är hungrig!!

Lunchade med Lindis vid kl 13 idag. Sååå gott med baguette. Smälter i munnen. Efter maten gick vi givetvis en runda på stan. Köpte lite julklappar och även lite till oss själva med. När jag ätit min middag och även smält maten sen så kommer Linda hit. Blir en kvällspromenad då! Ska bli skönt. Och är så glad att jag äntligen har tränat igen. Var ju en vecka sen sist. Körde styrka + kondition i fm. som jag nog skrivit om innan.

Såå godissugen!!! Får inte äta förän i helgen. Har blivit mycket småätande i över en vecka nu, både hemma och på jobbet....:S Så gott ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0