If you want me, I must be doing something right!

Westlife....dom e bra dom =)

Idag började jag dagen med ett träningspass med min vän Malin. Styrka + kondition. Efteråt begav jag mig till Lindis och blev bjuden på lunch. Maddes goda recept på lasagnerullar med spenat, keso och krossade tomater toppat med ost. *smaskens*. Blev mätt och belåten. Sen la vi oss och vilade middag i 40 min. Skönt och välbehövligt. Var så trötta båda två =) Sen vid 15.20 begav vi oss till hemköp. Jag skulle handla hem hamburgare och bjuda pappa på när han kom upp. Blev morotsbiffar för mig. Gillar dom. Sen var det hem och städa undan och diska. Eftersom jag jobbat i helgen såg här ut mer eller mindre som en "ungkarls lya". Har varit helt slut efter jobbpassen. Varit väldigt jobbigt i helgen faktiskt...både fysiskt och psykiskt. Man får akta sig så att man inte pajjar ryggen inom vården...känner det nu. Tur jag tränar styrka...

Kl 18 dök fader upp och vi började med att äta. Han åt med god aptit som tur var =) Hamburgare med bröd blev det. Enkelt och gott. (som sagt morotsbiffar med bröd för mig) Sen lånade jag bilen medans pappa satte upp en ny hallampa till mig och en hylla vid sängen. Körde till ICA MAXI och hämtade ut min kamera och min mobil som kommit. Kameran är från Haléns, en sån jag hade innan men som jag tappade så den blev paj =( ska få en ny lika dan av pappa i julklapp så han tog med den hem ikväll. Mobilen har jag suttit å pysslat med lite nu ikväll sen pappa åkte vi 21. Tycker om den <3

Zorro smet med pappa ut när han åkte, var trött på att vara inne. Märks så tydligt på honom. Han bits å är allmänt dryg haha. Men jag vill ändå ha honom här såklart. Men han sprang raka vägen ner efter pappa så då ska jag inte hindra den lille....

I morgon jobbar jag 14-21, samma på onsdag och på torsdag 7-14.  Sen är jag ledig i helgen, då kommer lill sis upp. Ska baka julgodis å dricka glögg! =) Annars i veckan ska jag till vårdcentralen och kolla upp mina födelsemärken innan jobbet på onsdag och på fredag ska jag fylla i utväxten i håret hos frisör. Dyrt men välbehövligt. =S Sen ska jag helst hinna med å träna iaf två gånger till denna veckan. Å ja, får inte glömma tvättiden på fredag 15-19 heller....mycket att stå i.


        

Kommentarer
Postat av: linisss

kan inte vi äta sånna lasagne rullar en dag nu i helgen?? =) lät ju gott!

2007-12-04 @ 20:43:51
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0