Lill julafton

Dagen började med att jag gick ut med gammle poppe på en liten runda. Så sliten han börjar bli min älskade vovve. Märks mest här inne då han har svårt att resa och lägga sig. Men när vi var ute och gick så promenerade han på bra som tur är=) Blev sen frukost och nu sitter jag här och väntar på att pappa och farmor ska komma. Blir lite julmat och så. Sen ikväll vid 18.30 hämtar maddis mig, så ska vi åka in till Molly i Eslöv och äta tacos.

Fick föresten en paradis ask och lite pengar av pappa i fm. Den årliga julklappen dagen innan så att säga. Imorgon får jag mer =D (dock inte bra med choklad till denna person som redan ätit en vanlig människas årskonsumtion på två veckor nu....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0