Nyduschad!

Sitter här nu och väntar på att lillis ska bli färdig i duschen så man får lite sällskap igen. Vi var på ett friskis pass idag på 75 min. Följde med Lindis dit. Fy alltså...man blir helt slut efter de passen. Men känns så skönt efteråt. När vi kom hem ordnade jag räkmackor åt oss. Smaskens! Har haft räkor i frysen ett bra tag nu sen jag gjorde fisksoppa för flera veckor sedan så nu kom de väl till användning. Vi åt givetvis choklad efteråt! Så typiskt, har man något hemma så slinker det ner något varje dag! Därför köper jag vanligtvis inte hem något alls...räcker med det jag kränger på jobbet och när det är helg.

Tog mig extra ledigt idag, men imorgon jobbar jag 7-15. Vill inte!! Men behöver ju pengarna. Sen är jag ledig ons-tors igen så man ska väl inte klaga...sen är det dags för långhelgen fre-mån. Blir väl stan för mig och Lina på onsdag tror jag. Och vi ska även försöka hinna med ett pass på SATS i veckan. Lutar åt dans passet på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0