Skottlossning på andersberg

IGEN. *Suck* blir så less på detta. I måndags kväll hörde jag och Lina något som lät som skott. Flera stycken på rad. Men lät så konstigt, precis som om det kunde vara någon leksak eller nått. På jobbet igår morse frågade Jesper som jobbat natt om jag hört skottlossningen kvällen innan på andersberg. Ja, det hade jag ju. Så nu är alla på jobbet på mig och tycker jag ska flytta! De ska leta upp någon fin lägenhet i ett bättre område haha. Nä, men jag tänker inte bo här i all evighet, men ett tag till iallafall. Vill helst ha utbildningen klar och fast ekonomi innan jag flyttar. Hyran kommer ju bli dyrare i en annan lägenhet, då jag vill bo i ett bättre område och närmre stan. Men jag är inte mer rädd här ute än någonannanstans i stan, eller Sverige överhuvudtaget. Är ju inne i stan så mycket kan hända på kvällarna...Som i lördags när Lina och jag lämnat B&B. Då hade värsta bråket brytit ut, med knivhugg, flaskkastande mm. Höll på i tio minuter innan polisen kom. Några blev allvarligt skadade...å man vet ju vad det är för några som ligger bakom även där!

Sitter här i väntan på att Lina ska vakna till liv. Ätit frukost för en stund sen : Macka och mango/banan smoothie. Gott. Ska nämnligen ner på stan idag så hon kan inte sova i all evighet....ska träna kl 18 med så ja, får nog försöka väcka henne snart....:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0