Tvätt i stora lass!

Har tvättid idag 11-15. Fattar inte hur jag alltid kan ha så mycket att tvätta. *suck* Ska även dammsuga och damma idag när jag ändå är ledig så det är rent och fint sen när jag och Zorro kommer tillbaka från skånevistelsen. Annars på schemat idag, är det träning som gäller kl 18.30. Spinna lite med Malin. Sen efteråt ska vi gå hem till henne och äta nått litet, dricka glögg och kolla på bonde söker fru. Ja, sen jobbar man imorgon em/kväll och på fredag morgon/dag sen är det dags att bege sig hemåt för att så småningom fira lite jul. Inte klokt vad tiden går fort.

Nu ska jag skriva en lista på vad jag ska handla hem när jag ska till Eurostop efter lunch. Ska posta några julkort med som blev lite sena.

Bye bye!

image244

Kommentarer
Postat av: jino

jag har skirvt till dej
nyss kolla in meddelnade


här min blogg liljino.blogg.se
skirv
gärna till mig

2007-12-19 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0