Äntligen helg!=D

Kändes så skönt när man slutade kl 15 idag och visste att nu har jag tre lediga dagar framför mig! Kan inte bli bättre för tillfället. Eller jo, solen hade gärna fått titta fram liiiiite mer så att man slipper bli depressed innan hösten ens börjat.

Pappa kom upp till Halmstad kl 17 idag. Han hjälpte mig att fixa lysena på min cykel, sen packade vi Zorro i buren å körde till Lindis så jag kunde mata skalisen en sista gång.

Så nu är jag nere i lilla skåneland och snackar skit med söstra mi. I morgon fm ska jag in till Lund och köpa nytt foundation puder på FACE. Tyvärr har de inte den butiken i Halmstad. Är helt frälst i deras puder, aldrig haft något bättre så blir till att köpa nytt ibland när man är nere. Hmmm ja sen i morgon kväll blir det förmodligen utgång med Mollan. Ska bli skoj =)

På söndag ska jag slappa och umgås med poppis. På kvällen kanske kolla film med Lina om hon orkar efter jobbet. På måndag ska jag in och hälsa på mormor och morfar innan jag ska vara på salongen hos Molly och slinga mitt hår. Ja sen ska man upp till Halmstad igen. Jobb på tisdag 7-16.

Nu ska jag och Lina dricka varsin kopp pepparmynts te för våra magar!

Skepp å hoj!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej vännen. så du är nere nu :D
slå en signal nästan gång så vi kan ses :D
bor ju i höör nu :D

2007-07-29 @ 21:09:17
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0