Sommaren är kort

det mesta regnar bort....
japp verkar ju stämma. Sjukt tradigt!! Idag har jag varit ledig..härligt! Har städat, diskat, tränat styrka och varit ute å sprungit på Galgberget. Så skönt efteråt =) När vi sprungit klart, å Fredrik skulle köra mig hem, började det ryka som in i från fläktarna. Bilen gnisslade som bara den också, så var nog fläktremmen. Fick panik! Haha trodde att "the end was near", alltså att vi skulle sprängas i luften. Jag överreagerar alltid. Fick parkera bilen på närmaste parkering och gå hem. Fredrik hämtade den för ett tag sen å då gick den bra å köra igen. Fläktarna i hans bil funkar inte riktigt å vi försökte sätta på dom efter vi sprungit, så var nog nått med det.

Aja, ingen skada skedd. Ska nog sätta mig i soffan och titta lite på tv nu. Sen ska jag ner i tvättstugan och hämta upp min nytorkade tvätt. Ja och hela helgen består i att jobba ja...å det ger ju lite pengar.



I want
:

 - Superficial by Tigi haricare
- Hårförlängning
- En digital kamera
- Nya glasögon
- Nya street skor







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0