Ugly Betty!

Ja så såg jag ut i morse när det ringde på dörren. Hade helt glömt bort att de skulle komma och mäta fukten i mitt badrum inför renoveringen. Jag som tänk ha sovmorgon. Hoppade upp ur sängen med glasögonen i högsta hugg och håret åt alla håll och kanter!!! Riktigt pinsamt att öppna dörren och se allmänt dum ut. Men men what to do. Mätningen visade sig bara ta några sekunder så det var skönt men shit vad jag skämdes. Speciellt eftersom hela lägenhet såg mer eller mindre ut som ett bombnedslag...kläder överallt. =( My own fault.

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv och mysa med Zorro. Slutade 21 idag, samma tur i morgon igen. Var tufft ikväll faktiskt. Hoppas morgon dagen blir lugnare.

-Sov sött -

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0