-Back in town-

Kom tillbaka till Halmstad för ca 1h sen nu. Pappa körde mig upp, så slapp betala tågbiljett =) Uppskattas mycket. Åkte ner till Skåne i fredags för å fota min lilla syster Lina när hon skulle på bal igår. Mådde riktigt dåligt i fredags, höll på å svimma å spy på tåget ner. Fattade inte vad det var med mig!? På kvällen sen så spydde jag verkligen på riktigt. Men bara en gång sen mådde jag bättre. Sjukt skumt. Fast kunde inte äta på hela dagen igår heller. Fick leva på en mosad banan typ å blåbärssoppa. Och orkade inte vara uppe några längre stunder, men pallrade mig in till Lund och Grand Hotell för att fota Lina såklart. Terése sminkade henne och fixade håret. Super fint blev det!! Nyutbildad å allt. Kanonas. Så....idag mår jag bara lite illa men inte som innan, så har lättare för att äta nu. Tvingar i mig mat, måste det för ska börja jobba i morgon. Eller ja, gå bredvid nu i två dagar och sen gå på en kurs på torsdag så måste ju kunna äta och sluta må illa :S

Ååå så missade man festandet igår givetvis....Kåren kåren kåren. Så typiskt min otur att bli sjuk när man planerat in nått kul. Fick ett sms av Linda under kvällen, det visade på att en liten tös minsann var rätt full haha. Antar att ni hade skoj iaf ;)

Nu ska jag äta upp mitt päron (som min moster tipsade om, skulle vara bra när man mår illa) sen ska jag gå och handla lite proviva och sånt för magen.

Bye bye! - over and out-

image49image50
L I N A   - F I N A S T   P Å  B A L E N  !  !  !

Klänning : Moster Irené, Kusin Anette och Mormor Gulli =)
Håruppsättning och makeup : Terése Nilsson http://teth.bilddagboken.se/
Hårextensions : Molly Wesén www.studiosite.se

Får passa på å göra lite reklam också =D

Kommentarer
Postat av: läls

ja, blev jätte nöjd... :D

2007-06-03 @ 20:56:38
URL: http://laiiner.blogg.se
Postat av: terese

tack för reklamen! haha

2007-06-03 @ 22:49:46
URL: http://teth.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0